Klantenservice

FAQ

Veelgestelde vragen en antwoorden

Als je bij ons een fiets koopt, kun je tijdens het bestellen kiezen voor een servicepakket dat bij jou past. We maken een onderscheid tussen e-bike servicepakketten en ‘standaard’ servicepakketten. Bekijk hier onze aanbod.

Twijfel je over de framemaat? Klik dan hierop en je komt vanzelf op onze pagina met de maattabel voor alle leeftijden.

Op Popal fietsen aangeschaft t/m 31-12-2017 zit één jaar garantie, de garantie betreft het frame en de voorvork. Fietsen aangeschaft vanaf 01-01-2018 hebben standaard twee jaar garantie. Deze garantie betreft het frame, de voorvork en alle onderdelen die niet aan slijtage onderhevig zijn. Elektrische componenten die aangeschaft zijn t/m 31-12-2017 hebben één jaar garantie m.u.v. opladers. Elektrische componenten die aangeschaft zijn vanaf 01-01-2018 hebben één jaar garantie. Met uitzondering van de accu, de accu heeft twee jaar garantie. Opladers en toebehoren hebben ongeacht aanschafdatum standaard 6 maanden garantie.
Voor meer informatie, neem contact op met ons.

Dat doe je door ons een mail te sturen. Let wel op dat je op tijd ons laat weten anders wordt je contract automatisch verlengd. Je hebt een opzegtermijn van 1 maand.

Niet gestresst! Doe als eerst een aangifte en stuur de kopie met je gegevens op naar ons en wij zullen binnen 2 werkdagen contact met jou opnemen. Samen komen we eruit.

Nog steeds niet je vraag beantwoord gekregen? Bel ons anders even op, wij staan klaar voor al je vragen. Wil je liever toch mailen of een appje sturen? Klik dan hier